Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Magic Bullet

Last post 11-18-2009, 2:42 by Kas. 14 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  11-13-2009, 1:48 353740

Magic Bullet

Hallo,

Ik ben Pinnacle 14 aan het installeren en kreeg het volgende bericht:

"Het Magic Bullet looks Studio pakket kan niet op uw systeem worden geinstalleerd.

Dit pakket kan alleen worden geinstalleerd op systemen die voorzien zijn van grafische kaarten die gebruik maken van de nieuwste weergavedrivers en voldoen aan een minimale set vereisten"

Wat kan ik nu het beste doen om Magic bullet toch nog geinstalleerd te krijgen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Kas

•  11-13-2009, 3:22 353758 in reply to 353740

Re: Magic Bullet

Mijn eerste advies zou zijn: Drivers van je videokaart updaten ... tenzij je de laatste versie al op je systeem zou hebben.

Nieuwste versie is 191.07.

•  11-13-2009, 6:23 353791 in reply to 353758

Betreft: Re: Magic Bullet

plemmens:

Mijn eerste advies zou zijn: Drivers van je videokaart updaten

Hoi,

De videokaart is weer up to date.

Maar hoe moet ik nu verder te werk gaan om  Magic Bullet te installeren?

Heb het via de installer van Pinn 14 ( Plug-ins ) geprobeerd, helaas! Of zat ik fout en moet het via een andere weg?

•  11-13-2009, 7:29 353816 in reply to 353791

Magic Bullet is geen onderdeel van Studio 14, maar wel van 14UC.
    Het is ook een plugin van Studio 12 Ultimate.
    Als je die laatste alleen hebt kun je via het overzetgereedschap (Start Menu\Programs\Pinnacle Studio 14\Gereedschappen\Inhoud overbrengen) deze plugin in Studio 14 installeren.

•  11-13-2009, 10:43 353856 in reply to 353816

Hé Martin,

Helaas heb ik geen Studio 12

Maar bij de installatie van Studio 14 kreeg ik een melding dat het Magic Bullet Studio pakket niet op mijn systeem kan worden geinstalleerd vanwege mijn grafische kaart.

Nu dat de kaart wel weer goed is moet ik toch vanuit Studio 14 Magic Bullet kunnen installeren.

Als de kaart in het begin van de installatie al goed was dan had Studio 14 Magic Bullet toch ook geinstalleerd?

Of kijk ik er weer te nuchter tegenaan.

Met vriendelijke groet,

Kas    

•  11-13-2009, 11:19 353866 in reply to 353856

Nu je weer zegt dat je Studio 14 hebt (en niet Studio 14 Ultimate Collection), neem ik aan dat het een loze melding is geweest o.i.d.
    Ik kan me niet meer herinneren van de installatie dat die plugins apart worden geïnstalleerd.
    Misschien dat ze bij Studio 14 wel worden geïnstalleerd maar niet geactiveerd.

Mocht je toch Studio 14 UC hebben dat kun je een herstelinstallatie overwegen, dus installatie starten en herstel aangeven.

•  11-13-2009, 11:55 353870 in reply to 353866

Hé Martin,

Sorry voor het onduidelijke, ik heb Studio 14 UC

Ik heb de herstelinstallatie gedaan, helaas zonder resultaat.

Ik verwijder Studio 14 UC nu van mijn systeem en installeer het opnieuw.

Hopelijk gaat het nu wel goed.

Ik laat het nog weten of het is gelukt.

Met vriendelijke groet,

Kas

•  11-13-2009, 14:26 353914 in reply to 353870

Hi Kas,

Je kunt Magic bullet voor studio ook alleen installeren. Op de instal DVD ga daar naar de map Studio, vervolgens de map P6 en vervolgens naar

de map MagicBullet, start MBLooksStudio !

In de Studio map zelf staat ook een setup voor de instal van alle plugins, de Setup.exe

•  11-14-2009, 13:39 354166 in reply to 353914

Leon:

Hi Kas,

Je kunt Magic bullet voor studio ook alleen installeren. Op de instal DVD ga daar naar de map Studio, vervolgens de map P6 en vervolgens naar

Hé Leon,

Dit was ik aan het zoeken.

Helaas krijg ik de melding dat mijn grafische kaart niet aan de minimale set vereisten voldoet.

Vandaag heb ik te horen gekregen dat de NVidia9500GT met 1gb eigen geheugen wel met Magic Bullet om kan gaan Wink

Dus na het weekend even die kaart uitproberen en hopen dat ik dan met Magic Bullet kan gaan stoeien

Ik laat het dan nog weten.

Met vriendelijke groet,

Kas  

•  11-15-2009, 10:16 354326 in reply to 354166

Kas:
    Leon:

Hi Kas,

Hé Leon,

Dit was ik aan het zoeken.

Helaas krijg ik de melding dat mijn grafische kaart niet aan de minimale set vereisten voldoet.

Vandaag heb ik te horen gekregen dat de NVidia9500GT met 1gb eigen geheugen wel met Magic Bullet om kan gaan Wink

Dus na het weekend even die kaart uitproberen en hopen dat ik dan met Magic Bullet kan gaan stoeien

Ik laat het dan nog weten.

Met vriendelijke groet,

Kas  

Welke gek heeft jouw dat verteld ??, hahaaaaaaIndifferent

•  11-15-2009, 10:27 354329 in reply to 354326

------------------------------------------------------------------------------

Ik werk met een NVIDIA kaart 9500 GT  en 512 mb., onder windows 7, zonder problemen.

gr. Arie

•  11-15-2009, 11:10 354341 in reply to 354329

A.v.O:

------------------------------------------------------------------------------

Ik werk met een NVIDIA kaart 9500 GT  en 512 mb., onder windows 7, zonder problemen.

gr. Arie

En ik werk met een 6600 NVidia kaart en 256 MB zonder problemen, zowel onder XP,Vista als Windows 7.
    De 7600 lijkt me ook zonder problemen te moeten kunnen werken, misschien een probleem met de rest van de hardware?
  •  11-17-2009, 17:38 355024 in reply to 354341

Hallo allemaal,

Even 'n feedback geven.

Ik heb een nieuwe video-kaart geplaatst ( Asus EAH4870/HTDI/1GD5 )

En mijn probleem is opgelost Big Smile

Magic Bullet kon ik zonder probleme installeren, en het werkt goed.

Nog een bijkomend pluspunt is dat ik voorheen altijd probleme had als ik met Vitascene filter werkte zoals:

Hapering en vastlopers.

Ik heb nu een paar proeven met Vitascene filter gemaakt en zelf 'n paar dubbele effecten er op losgelaten, en alles zonder probleme.

Bedankt voor het meedenken Yes

Met vriendelijke groet,

Kas    

•  11-17-2009, 21:54 355065 in reply to 355024

Hi  Kas,

Mooi dat het is opgelost,. was de prijs ook redelijk ?

Nu verwacht ik wel wat van jouw video opdracht !!Movie

•  11-18-2009, 2:42 355119 in reply to 355065

Leon:

Hi  Kas,

was de prijs ook redelijk ?

No Crying

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy