Het is versie. 2.5.0.0 van 26 juli 2009, die ik gedownload heb. Ik heb mirror 8 gebruikt (is de server van Imgburn zelf).
Daarna, onder het gedeelte van mirror 1 t.m. 8, naar Imgburn transalation languages gegaan, Het bestandje Dutch gedownload, dit bestandje in het programma van Imgburn in de subdirectory "languages" geplaatst. Imgburn opgestart en alles is nu in het nederlands.
25 Gb was in ca. 25 minuten gekopieerd, data laten controleren kostte ook ca. 25 minuten. BD-R in Playstation3 en alles werkte perfect, menu's, overgangen etc.
Imgburn geeft als mogelijkheden om te kopieren:
-schrijf image bestand naar schijf
-maak image bestand van schijf
-schrijf bestanden/mappen naar schijf
-maak imagebestand van bestanden/map
-verken
Ik heb "schrijf bestanden/mappen naar schijf" gebruikt. BD-R in drive,daarna naar het imagebestand van studio14 gegaan, deze 2 folders (BDMV en certificate) naar Imgburn getrokken, knop branden aanklikken en hij geeft zelf aan, dat er enkele instellingen verkeerd staan, dit omdat Imgburn ziet, dat er een Blu-raybestand/blu-rayschijf is. Hij geeft zelf aan, dat je zelf e.e.a. kunt corrigeren, maar dat Imgburn dit zelf ook kan. Heb het Imgburn zelf laten doen, o.a. bij opties "bestands systeem UDF" en hij begint te branden. Er kan ook nog een label aan de schijf toegevoegd worden> Imgburn geeft zelf een suggestie aan, t.w. de bestandsnaam, waaronder hij onder studio14 is weggeschreven. Kan dus veranderd worden.
Heb nog geen andere schijven gebruikt, maar m.i. kan het ook voor dvd's, dvd-dl gebruikt worden. Onder "doel" geeft hij n.l. alle drives aan, die in de computer zitten. Bij mij werkte gisteren alles perfect, dit na het verknallen van 4 BD schijven door Studio14 en Cyberlink. BD-RE van Sony werkte n.l. met studio14 perfect (eerst image maken, daarna branden). Probeerde dus daarna wederom een BD-R van Sony te branden van dezelfde image en Studio14 gaf direct na het schrijven van lead-in de foutmelding, branden mislukt, stop een lege of herschrijfbare disk in de drive.
Jan Konings