Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Probleem met Studio 14

Last post 11-06-2009, 7:53 by Rus1947. 6 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  10-27-2009, 3:49 349490

Probleem met Studio 14

Goedemorgen allen.

Na een upgrade van windows 7 werkt mijn studio 14 niet meer.

Als ik het programma opstart komt er op het scherm het volgende te staan.

Met deze setup wordt een upgrade van pinnacle Studio 14 uitgevoerd. Wilt u doorgaan 

En als ik dit dan doe verschijnt het volgende: error 2753. The File'fwkick.exe' is not marked for installation.

Het gekke van dit alles is dat ik Studio Ultimate Collection heb gekocht en geinstalleerdt.

Dit ging perfekt met Vista maar niet met win7.

wie o wie weet raad.

•  10-27-2009, 5:14 349502 in reply to 349490

Betreft: Probleem met Studio 14

Hallo,

Ik heb dezelfde ervaring. Onder Vista liet zich S14Uc zich moeiteloos installeren naast S12U.

Bij het installeren van W7 kwam als eerste de melding dat S12 niet compatibel is en verwijderd diende te worden. Dit conform uitgevoerd.

Na de Upgrade weigerde S14 op te starten. Foutmelding": Er is reeds een versie van dit programma aanwezig. Installatie niet mogelijk. Echter van installatie was geen sprake. Via het startmenu werd opgestart.

Na veel gepruts (verwijderen via conf. scherm; herinstallatie; Regedit echter alles zonder succes) uiteindelijk besloten een "schone" installatie van W7 en daarna herinstallatie van S14. Hierna functioneerde het geheel vlekkeloos.

Jacob

•  10-27-2009, 6:09 349515 in reply to 349502

Hallo Jacob,

Bedoel jij met een schone instalatie alleen W7 op nieuw installeren

en dan S14 weer terug plaatsen?

•  10-27-2009, 6:32 349520 in reply to 349515

Jan,

ik bedoel met "schone "installatie :

Het volledig formatteren van je OS schijf en dan opnieuw installeren van W& en van al je overige software. voordeel is wel dat je alle ballast uit het verleden , ook in je register, dan ook kwijt bent. 't kost even tijd, dat wel.

Jacob

•  11-03-2009, 10:16 351215 in reply to 349490

Goedenavond allen.

Ik had hetzelfde probleem bij mij wilde studio helemaal niet starten.

Vandaag ben ik via het configuratie scherm naar programma's(software) gegaan.Daar heb ik studio 14 aangeklikt, dan komt boven in de balk het item "herstellen" erbij.

dat heb ik gestart, daarna werd er een wisard gestart met "reperaren", deze knop gestart, vervolgens gaat hij diverse labels vervangen in het register.

Vervolgens vraagt hij naar het bestand "studio 14.msi"dat moet op de dvd staan, zelf het ik studio 14 gedownload dus kon hij dat niet vinden want dat zit ingepakt en de reparatie afgebroken.

Onder tussen heeft hij al wel in het register diverse labels gewijzigd.

Ook heb ik via een wisard de compatibiliteit gewijzigd(rechter muisknop op het icoon) naar vista SP2. Ik heb niet van te voren uitgeprobeerd of dit echt nodig is.

Daarna studio gestart en het draaide

Succes allen

•  11-04-2009, 9:43 351447 in reply to 351215

Re: Betreft: Probleem met Studio 14

Goede avond,

Had hetzelfde probleem met het opstarten van Studio 14 onder windows 7.Toen heb ik opgestart als administrator en het werkte wel.Kunnen jullie dit ook eens proberen.Geef jullie maar mijn bevindingen

•  11-06-2009, 7:53 351957 in reply to 351447

Betreft: Re: Betreft: Probleem met Studio 14

Bij mij werkte het niet om als administrator het programma uit te voeren
View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy