Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Nieuwe Camera

Last post 10-21-2009, 14:46 by slingerland. 7 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  09-22-2009, 23:00 340132

Nieuwe Camera

Goede middag,

Wij hebben Studio 9.4 en hebben daar altijd fijn mee gewerkt. Nu hebben we een nieuwe Sony camera gekocht met harde schijf en nu hebben wij geen geluid op pinnacles. Zodra ik een fragment wil slepen naar het spoor wordt de webside van pinnacles geopend en kijg ik al mijn gegevens te zien. Ik dacht eerst dat ik misschien een aktiveringssleutel zou moeten kopen maar zodra ik mij daarvoor wil aanmelden, krijg ik het bericht dat mijn serienr. ongeldig is.  Ik heb deze wel 10 keer nagekeken maar er is niets mis mee.  Of heb ik misschien een andere update van pinnacles nodig om geluid te krijgen? 

In afwachting,

Tammy Slingerland

•  09-23-2009, 3:52 340174 in reply to 340132

Betreft: Nieuwe Camera

Staat het spoor nu toevallig op Dolby Digital ingesteld in project instellingen?

Dolby Digital 2.0 en  5.1 bij Studio 9 was namelijk een betaalde upgrade.

Kan zijn dat de nieuwe camera standaard in Dolby Digital opneemt.

Wat voor type Sony is het?

•  09-27-2009, 21:58 341560 in reply to 340174

Re: Betreft: Nieuwe Camera

Hallo, Bedankt voor je antwoord, Het is een HDR-SR10E, wij denken inderdaad dat hij Dolby opneemt. Als dat zo is, hoe komen we dan aan de upgrade als Pinnacle ons serie nr. niet herkent?

•  09-27-2009, 22:22 341564 in reply to 341560

Betreft: Re: Betreft: Nieuwe Camera

Die sleutels moet je aan kopen, opmerking hierbij is dat Studio 9 niet meer ondersteund wordt door pinnacle, is inmiddels te "oud". Op vista en dergelijke zal het niet meer lopen. De vraag is dat moet ik in iets investeren wat niet meer ondersteund wordt of koop ik een nieuwe pakket ?

Bij de huidige versie van Studio zit dolby er gratis bij. !

Maar vraagt wel meer van de computer, dus waar bestaat de computer uit ?

•  09-28-2009, 0:45 341588 in reply to 341560

Dit is overigens een AVCHD Camera, ik zelf heb de 12 daarvan.

Is dat niet zwaar monteren in studio 9 ??????

•  09-28-2009, 3:06 341623 in reply to 341588

santu001:

Dit is overigens een AVCHD Camera, ik zelf heb de 12 daarvan.

Is dat niet zwaar monteren in studio 9 ??????

AVCHD is helemaal niet te monteren in Studio 9.
    Studio 9 kan geen HD aan en al helemaal geen AVCHD.
    Tammy zal waarschijnlijk in SD (Mpeg2) hebben opgenomen met die camera.
    In dat geval zonde om daar een HD camera voor te gebruiken.
    Om de echte hoge  kwaliteit van die camera te gebruiken moet er worden geupgrade naar Studio 12 of 14, maar denk daarbij aan de opmerking van Leon of je huidige PC dat wel aan kan.

•  09-28-2009, 3:39 341627 in reply to 341623

Vandaar ook de meerdere vraagtekens. Wink

•  10-21-2009, 14:46 348265 in reply to 341623

Re: Betreft: Re: Betreft: Nieuwe Camera

Beetje late reactie maar ben nogal druk geweest, de hobby staat nu ook even op een laag pitje.

Wij zijn geemigreerd naar Australie en hebben momenteel nog geen vast adres en dus werken we met een laptop. Ik ben dus bang, na al jullie tips, dat hij dat inderdaad niet aan kan. Ik heb er ook al een vrij zwaar foto-programma opzitten.  Ik denk dus dat we moeten wachten tot we een huis hebben en een andere computer moeten kopen. Ik had al vaak problemen met Studio 9, die was ook al vrij zwaar voor een gewone computer. Eigenlijk moet je een apparte computer hebben alleen voor dit soort dingen.

In ieder geval; iedereen bedankt voor de tips.

Groetjes

Tammy

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy