Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Dazzle Video Platinum

Last post 07-01-2009, 1:07 by Bob P. 3 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  05-31-2009, 14:49 312283

Dazzle Video Platinum

Geachte,

Ik kocht Dazzle Video Platinum maar krijg het signaal van mijn oude video-player niet naar mijn pc. Noch direct DVD recorder, noch Studio 11 herkennen mijn player. De verbinding is gebeurd met een scart-switcher die op outpu staat en daar aan vier kabels, zijnde geel, rood en wit + de S video kabel. Wat moet ik doen om signaal binnen te krijgen. Heb al geprobeerd zonder de S video kabel en ook omgekeerd wel met de S video kabel en zonder de gele videokabel, maar steeds zonder resultaat.

Ik hoop dat dit snel kan opgelost worden want het is dringend. Videoplayer = Metz toestel.

mvg,

Niek Vande Keere

•  06-10-2009, 7:51 314371 in reply to 312283

Re: Dazzle Video Platinum

Hoi,

Heb je wel de juiste instellingen in Studio? Vermeld anders even de instellingen die je hebt!

•  06-21-2009, 11:47 316907 in reply to 314371

Wat moet ik u doorgeven ? Waar vind ik de gegevens die u zoek ?
  •  07-01-2009, 1:07 319117 in reply to 316907

Start Studio op en ga naar Setup > opname bron
    Controleer hier of je de dazzle hebt gekozen. Niet vergeten om op ok te klikken.
    Zorg dat de video recorder aan staat en de band afspeelt, zonder signaal krijg je een foutmelding als je in het opname venster zit.
    Je zou nu een voorbeeld venster moeten hebben.

In het opname venster moet je dan ook zorgen dat de correcte kabel aansluiting is gekozen.

Je kunt ook eens kijken of een andere USB poort beter werkt.
    Zorg wel dat de drivers voor je grafische kaart up to date zijn.
View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy