Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Connectie met router

Last post 11-24-2008, 11:28 by johantig. 2 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  12-24-2007, 2:18 88776

Connectie met router

Mijn soundbridge vindt wel mijn netwerk, en ik vul ook de juiste wep key in. Na het herstarten kan de soundbridge steeds geen verbinding maken. 

Aan de uitzendfrequentie kan het niet liggen anders ziet de soundbridge het netwerk niet. Ik heb ook al geprobeerd het Mac adres toe te voegen, geen resultaat. met uitgeschakelde firewall werkt ook niet, met onbeveiligd netwerk krijg ik ook geen toegang. Ik heb mijn netwerk gereset en ook alles weer een nieuwe naam gegeven. 

Hij pakt ook alleen maar WEP, want met WPA beveiliging, geeft hij constant aan dat de WEP sleutel niet goed is.

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt Mart

•  01-07-2008, 13:50 100538 in reply to 88776

Re: Connectie met router

Smarticus:

Mijn soundbridge vindt wel mijn netwerk, en ik vul ook de juiste wep key in. Na het herstarten kan de soundbridge steeds geen verbinding maken. 

Aan de uitzendfrequentie kan het niet liggen anders ziet de soundbridge het netwerk niet. Ik heb ook al geprobeerd het Mac adres toe te voegen, geen resultaat. met uitgeschakelde firewall werkt ook niet, met onbeveiligd netwerk krijg ik ook geen toegang. Ik heb mijn netwerk gereset en ook alles weer een nieuwe naam gegeven. 

Hij pakt ook alleen maar WEP, want met WPA beveiliging, geeft hij constant aan dat de WEP sleutel niet goed is.

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt Mart

Ik heb exact hetzelfde probleem. Hij geeft wel aan dat hij firefly herkent, maar kan geen verbinding maken met de server.

•  11-24-2008, 11:28 257484 in reply to 100538

Re: Connectie met router

Ik heb ook dit probleem. Router SSID adres van router is ok en dat vindt hij wel, ingevoerde WPA password ook. Maar maakt geen connectie (windows). Enig idee hoe dit op te lossen?

Alvast bedankt, Johan

chichuma:
    Smarticus:

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt Mart

Ik heb exact hetzelfde probleem. Hij geeft wel aan dat hij firefly herkent, maar kan geen verbinding maken met de server.

View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy