Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Installatie PCTV Analog Pro PCI (110i)

Last post 08-17-2008, 3:40 by Pas. 3 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  03-03-2008, 3:24 129877

Installatie PCTV Analog Pro PCI (110i)

Ik probeer de kaart te installeren op mijn Win XP - SP 2.

Windows merkt nieuwe hardware op maar vind geen drivers. Als ik in de hardware lijst ga zien blijft deze nieuwe hardware dus staan met een groot geel vraagteken.Ik heb al geprobeerd de recentste drive te downloaden en installeren, tevergeefs.

Niettegenstaande de hardware niet juist is geinstalleerd kan ik toch TW zenders zoeken, opslaan en bekijken. Wel in een verschrikkelijk slechte beeldkwaliteit.

Imand suggesties ?

•  03-22-2008, 5:00 142460 in reply to 129877

Betreft: Installatie PCTV Analog Pro PCI (110i)

Heb je de orginele installatie-cd's gebruikt? Ik heb dezelfde kaart, werkt prima.
  •  03-25-2008, 14:26 143965 in reply to 129877

Re: Installatie PCTV Analog Pro PCI (110i)

Probeer de drivers eens te installeren van onderstaande locatie;

http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFiles/PCTV%20Drivers/PCTV%20100i,110i,300i,310i/32_bit.zip

Wat voor naam wordt er overigens naast het gele vraagteken gegeven? Het feit dat je TV kunt kijken geeft namelijk aan dat er wel degelijk een driver geïnstalleerd is voor je TV kaart.

•  08-17-2008, 3:40 222679 in reply to 143965

Re: Installatie PCTV Analog Pro PCI (110i)

Ziet ernaar uit dat ik hetzelfde probleem heb. Had 2e hands dit kaartje gekocht, maar degene die het verkocht heeft dus de software er niet bij gedaan.

Maar met de drivers, die jij daar ook aangeeft, is het niet mogelijk de kaart te installeren.

Windows detecteerd nieuwe hardware, Ik geef dan aan dat hij de PCTV713xi.inf moet gebruiken en dan krijg ik de melding dat er op die locatie geen informatie over de hardware aanwezig is ...

In het apparaatbeheer staat er onder overige apparaten:
    - Multimediacontroller
    - Multimedia-videocontroller

Ik heb via een omweg TVCenter Pro 12 geinstalleerd, iets anders kan ik niet vinden...

Maarja, die ziet dus geen hardware, kan dus helemaal niets :(

ps. I draaid windows XP prof. SP2

Edit, opgelost met PCTV 5.5 software

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy