Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

studio 22 ultimate doet niet meer doorstarten. Alleen logo is zichtbaar en dan houd het op

Last post 01-10-2020, 12:03 by hajacaeswe. 45 replies.
Page 2 of 2 (46 items)   < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  •  01-01-2020, 4:59 793075 in reply to 793044

Betreft: Re: Betreft: studio 22 ultimate doet niet meer doorstarten. Alleen logo is zichtbaar en dan houd het op

Mijn eerste advies blijft van kracht. Bij het installeren van PS22 virusscanner/malwareprograamma’s uitzetten voordat

je gaat installeren. Vraag: is de versie van PS22 die je hebt de laatste versie of  zijn er updates....... Is het laatste aan de orde dan eerst de updates installeren.

Neem aan dat PS dan normaal opstart.

Succes

Ben 

•  01-02-2020, 13:10 793135 in reply to 793075

Betreft: Re: Betreft: studio 22 ultimate doet niet meer doorstarten. Alleen logo is zichtbaar en dan houd het op

De link van Plemmens gedownload.

Ik begrijp het niet. Werk al 19 jaar met Pinnacle dus niet onervaren.

Het is begonnen na een schone installatie van Windows. Verder altijd met plezier gewerkt met Pinnacle. Is er ook een probeerversie van studio 23 ultimate?

Deze heb ik niet kunnen ontdekken. Kijken als ik die zou installeren, wat er gebeurd. Als deze goed installeerd ligt het probleem waarschijnlijk bij de PC.

Misschien toch nog andere suggesties. Ik weet het niet meer. 

•  01-02-2020, 13:16 793137 in reply to 793135

Ben, ik heb nogmaals je advies geprobeerd. De contentmap van studio 22 zit er nog wel in. Moet deze ook verwijderd worden? Zit deze wel weer in de installatie?

Gek ik ben in het register niets meer tegengekomen, met zoeken F3 

•  01-02-2020, 13:40 793140 in reply to 792704

Betreft: studio 22 ultimate doet niet meer doorstarten. Alleen logo is zichtbaar en dan houd het op

Attachment: content map.jpg

Nog even een screentje gemaakt van de content map. Kan ik deze op een externe schijf plaatsen, mocht hij niet in de installatie zitten?

Zodat ik hem naderhand weer kan inplakken, of werkt het dan niet meer?

Hierbij het screentje. Dit is het enige wat ik nog gevonden heb.

Kan je a.u.b. zo snel mogelijk antwoorden. Alvast bedankt. 

•  01-02-2020, 14:04 793143 in reply to 793140

Betreft: studio 22 ultimate doet niet meer doorstarten. Alleen logo is zichtbaar en dan houd het op

echt ALLES verwijderen!!!!!

•  01-02-2020, 14:21 793144 in reply to 793143

studio 22 ultimate doet niet meer doorstarten. Alleen logo is zichtbaar en dan houd het op

In Windows via "Een programma verwijderen of wijzigen" alles wat met Pinnacle Studio te maken heeft verwijderen en daarna alle eventueel achtergebleven mappen die op Studio en/of de content ervan betrekking hebben, weggooien, dus ook de content map die je noemt. 

En ik bedoel echt weggooien en niet bijhouden en later, buiten de installatieprocedure om, weer ergens terug gaan zetten. 

•  01-02-2020, 16:13 793149 in reply to 793144

Echt alles verwijderd. Opnieuw geinstalleerd. Nog steeds niks. Alles is hetzefde als voorheen.

Ik geef het op. Wordt er helemaal tureluurs van. Ben 5 jaar ouder geworden.

Is er nog een trial van studio 23 ergen te downloaden, dat wil ik kijken of dat wel geïnsalleerd kan worden zonder problemen. 

•  01-02-2020, 20:13 793159 in reply to 793149

Er zit niks meer van studio 22 ultimate op.

Geen een installatie heeft gewerkt. Alleen studio 18 zit er nog op. Heeft vroeger altijd broederlijk samengewerkt. Ik denk niet dat, dat de oorzaak is.  

Ik krijg de melding dat alles met succes is geinstalleerd. Het programma start op met initialiseren. Links onder staat init database. Blijft zo even staan en dan oeps is alles weer weg.

Ben nu al weer 2 verder en kan nog steeds niets doen. 

•  01-03-2020, 2:41 793162 in reply to 793159

Zou het kunnen zijn, dat de database van PS18 het probleem veroorzaakt? Je hebt ook  in het register zitten stoeien en dat blijft altijd tricky, dus wat zou ik doen?:
    Ook PS 18 verwijderen en opnieuw PS 22 verwijderen . Secuur nagaan dat er niets meer( ook verborgen mappen) van Pinnacle op je PC staat en  dan opnieuw PS22 installeren. 
    Waarom zou je PS 18 op je PC moeten hebben als je versie PS22 hebt?? (database herstellen is mogelijk ook nog een optie...
    Succes en vooral niet wanhopen...….

•  01-03-2020, 11:54 793201 in reply to 793159

Misschien "windows" proberen herstellen met install. dvd/usb wegens probleem met msconfig.ini bestand.

Of finaal meest radicale methode toepassen : windows clean installeren (wat ik zeker zou doen).

Mvg

•  01-04-2020, 14:16 793253 in reply to 793201

Er zit vanaf 6 Dec. een schone Windows installatie op na een foute update van Windows. Ik was juist alles opnieuw aan het installeren. Ik heb alles van Studio 18 er ook af gegooid. Op hoop van zegen weer een install gedaan. Maar weer hezelfde. Melding met succes geinstallerd,l maar het programma start niet door.Ik ben ook met Corel bezig, maar die kunnen ook niet helpen.

Ik moest van Corel een winaudit bestand draaien en als Htlm opsturen. Heeft iemand hier iets aan? Het is te groot om als bijlage hier toe te voegen.

Ik heb ook aan Corel gevraagd of ze willen controleren of er een fout in de download zit van  Pinnacle studio 22 ultimate.

In mijn systeem zitten geen fouten. Dit is opgelost.

Ik wil proberen een proefversie van versie 23 te installeren. Kijken of die het wel doet. Alleen kan ik die nergens downloden.

Als die het wel doet dan zit het probleem in de download van Pinnacle studio 22 ultimate. Kan iemand dat misschien Contoleren.  

Met 19 jaar ervaring met Pinnacle en veel mensen geholpen te hebben met videobewerking snap ik er geen Jota meer van.  

•  01-05-2020, 6:38 793278 in reply to 793253

Attachment: scan.jpg

Ben Groenewoud wil je aub nog even kijken.

Voor de zekerheid nog een scan gedaan. Het systeem is prima. Alles was verwijderd , maar ook letterlijk alles.

Met voor de zoveelste keer een  nieuwe installatie van Pinnacle  studi0 22 ultimate nog steeds hetzelfde probleem.Installatie met succes verlopen, maar het programma start niet door. Ik twijfel of er in de download geen fout zit. Vroeger had je tenminste nog een installatieschijf die je erin kon stoppen.

Weet iemand al waar ik de proefversie kan vinden van studio 23. Ga ik eens proberen of dat wel door wil starten. 

Help aub 

•  01-05-2020, 9:21 793284 in reply to 793278

als je de moeite wilt nemen om naar Ede te komen met je pc, dan gaan we het samen oplossen.......

Groet

Ben 

•  01-06-2020, 7:07 793324 in reply to 793284

Ede is wel een mooie plaats.

Vanaf Eindhoven toch een beetje ver.

Ik heb weer alles verwijderd en mijn installatieschijf van Pinnacle studio 18 erop gezet. Deze werkt als een treintje.

Waar is de trial van versie 23. Kijken of deze werkt.

Ik denk echt dat de fout in de download zit van Pinnacle studio 22 zit.

Ik ben er klaar mee.

Corel geeft regelmatig tips die ik al honderdduizend keer heb uitgevoerd. Daar hebben ze denk ik een briefje liggen wat er moet gebeuren, maar met een dieper liggend probleem weten ze ook geen raad.

Ze zijn daar goed om nieuwe producten aan te smeren.

Is er misschien een andere download van Pinnacle studio 22 ultimate? Op sommige sites is het geen veilige download.

Groeten J.Nent 

•  01-06-2020, 8:09 793327 in reply to 793324

laatste poging mijnerzijds:

Ga naar: https://www.pinnaclesys.com/nl/landing/download/ en kies voor PS22. Met je serienummer kan je PS22 dan weer downloaden.
    Trial voor PS23 zal je niet vinden want daar doet Corel niet aan.
    Succes
    Ben

•  01-06-2020, 16:58 793352 in reply to 793327

Advies van Corel opgevolgd. heeft weer niet geholpen. Ik heb exact gedaan wat ze melden. Hieronder plak ik hun advies in.

k ben ten einde raad. Waarom start programma niet door. Mijn Studio 18 ultimate werkt wel. Grrr.

Ioana (Corel)

6 jan. 03:30 EST

Geachte heer Nent

Open het Configuratiescherm Programma's toevoegen / verwijderen.    Verwijder nu alles wat te maken heeft met Pinnacle, oude versies, installmanager, inhoud    Verwijder vervolgens de mappen Pinnacle Studio en Pinnacle MyDVD in de volgendemappen:   

C: \ Program Files \   
    C: \ Users \ <uw gebruikersnaam> \ AppData \ Local \   
    C: \ Program Files (x86) \ Pinnacle Studio \ Pinnacle MyDVD \   
    Om de map Appdata te bereiken, drukt u op de Windows-toets + R en voert u devolgende opdracht in:% appdata%   
    Download dan de volgende applicatie:   
    http://cdn.pinnaclesys.com/SupportFiles/Studio_21/RegDelete_PS21.exe   
    http://cdn.pinnaclesys.com/Release/RegDelete.exe   
    Voer het uit, selecteer "Alle producten" en klik op"Opschonen"   
    Voer het opnieuw uit en selecteer "Gebruikersregistratie enactiveringsgegevens" en klik op "Opschonen".   
    * Opgeslagen projecten blijven in de map waarin ze zijn opgeslagen. Ze zijnniet verloren.   
    Start de pc opnieuw op en installeer Studio opnieuw.   
    Maak een nieuw beheerdersaccount en installeer het daar. Zie de onderstaandepagina's voor instructies over het maken van een nieuw account.
    https://support.microsoft.com/de-de/instantanswers/5de907f1-f8ba-4fd9-a89d-efd23fee918c/create-a-local-user-account-in-windows-10
    Volg de volgende instructies tijdens de installatie:   
    Installeer het programma en de extra's op de Windows-schijf C.   
    Schakel Gebruikersaccountbeheer uit tijdens installatie.   
    Hiermee wordt Gebruikersaccountbeheer uitgeschakeld:   
    Open het Windows-zoekvak en voer "Gebruikersaccountbeheer" in. Drukop Enter.   
    Zet de schuifregelaar in het nieuwe venster op het laagste niveau omgebruikersaccountbeheer uit te schakelen.   
    Sla ten slotte uw instellingen op met "OK".   
    * Nadat u de hele procedure hebt uitgevoerd, kunt u Gebruikersaccountbeheeropnieuw inschakelen.   
    Verwijder de tijdelijke systeembestanden.   
    Houd de toetsen Windows en "R" ingedrukt en schrijf "%temp%". Druk op Enter.   
    Verwijder alle bestanden in de map als ze kunnen worden verwijderd. Als hetbestand niet kan worden verwijderd, bewaar het dan in de map.   
    Schakel uw antivirusprogramma, firewall, Windows Defender en alle onnodigeactieve processen uit die het proces kunnen verstoren.   
    https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4028544/windows-10-turn-windows-defender-firewall-on-or-off   
    https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4027187/windows-10-turn-off-antivirus-protection-windows-security   
    Voer een system update uit voordat u met de installatie begint.   
    https://support.microsoft.com/nl-nl/help/12373/windows-update-faq   
    https://support.microsoft.com/nl-nl/help/4028443/windows-10-update-drivers   
    Werk het stuurprogramma van de videokaart bij vanaf de fabrikant van de pc,niet via Windows Update.   
    Voer het installatiebestand uit als beheerder (klik met de rechtermuisknop ophet installatiebestand en selecteer "Als administratoruitvoeren").   
    Met vriendelijke groet,
    Ioana
    Corel Technische Ondersteuning

•  01-07-2020, 7:48 793366 in reply to 793327

Crying [:'(] Betreft: studio 22 ultimate doet niet meer doorstarten. Alleen logo is zichtbaar en dan houd het op

Ben,

Ik heb nogmaals alles gedaan . Deze download zit een fout in. Mijn Pinnacle studio 18 ultimate werkt als een treintje. Ik wil weer gewoon een installatieschijf, ben ik niet afhankelijk van De downloadversie van studio 22 ultimate kan ik nergens vinden op internet, alleen de 23 versie.

Als er nog iemand een link heeft om een andere versie te proberen dan voel ik me aanbevolen. Ik ben nu een maand verder. Mijn vorige bericht van wat Corel aanbevolen had, mag dat inmiddels geplaatst worden. Hebben andere mensen ook misschien wat aan.

Vriendelijke groeten J.Nent 

•  01-07-2020, 10:00 793372 in reply to 793366

Als je de laatste update ook hebt geinstalleerd, dan houdt het voor mij op. Ik denk niet dat de fout zit in de download van Pinnacle maar dat de oorzaak mogelijk zit in het feit, dat jij hebt zitten wijzigen in het register. Dat blijft altijd gevaarlijk zoals je weet.
    Ik hou er nu echt mee op, want ik kan je op afstand niet verder helpen.
    Succes en groet
    Ben
  •  01-07-2020, 11:55 793384 in reply to 793372

Ben heb een mail gestuurd naar je.
  •  01-07-2020, 17:12 793425 in reply to 793384

Attachment: herfstvak..jpg

Ten einde raad mijn studio 18 Ultimate erop gezet en deze werkt wel.

Wat geeft Corel een slechte service zeg.

Screentje van studio 18 ultimate bijgevoegd. De downloadlink van Studio 22 ultimate is wel degelijk corrupt , dus het ligt niet aan mijn systeem.

Ben wacht nog even met toesturen van versie 22  Ik ben nog bezig met Corel en zal zeker stappen ondernemen als ze niet mijn aankoop van Ultimate 22 vergoeden.

Is nu een principe kwestie geworden. 

Jullie toch allemaal bedankt voor het meedenken. 

•  01-10-2020, 12:03 793621 in reply to 793425

Attachment: pin.22 herfstjpg.jpg

Ja, Pinnacle studio 22 ultimate werkt. Wat heb ik gedaan. Eigenwijs studio 18 ultimate erop laten staan.  Niks meer verwijderd. Een onveilige crack volgens Windows van Site Wondershare gedownload. Virusscanner en alle beveiligingen uitgezet. Opdracht gegeven toch downloaden. Alle beveiligingen weer aangezet.

Het ingepakte project met een dieptescan gecontroleerd. Was schoon. Mijn eigen licentisleutel ingevoerd. Geïnstalleerd en voila het werkt net als vanouds gezamenlijk met studio 18 ultimate gebroederlijk naast elkaar.  

Ik ben inmiddels 1maand verder. CONCLUSIE DE DOWNLOAD OP DE OFFICIËLE SITE VAN PINNACLE  STUDIO 22 ULTIMATE IS TOCH CORRUPT.

Nu nog een appeltje met Corel schillen, want het probleem lag bij hun en niet bij mij.

Jullie allemaal bedankt voor het meedenken,en zie de aanhouder wint. Opgeven staat niet in mijn woordenboek

Nu toon ik met plezier de bijlage van studio 22 Ultimate. Het probleem zelf opgelost.

Page 2 of 2 (46 items)   < Previous 1 2
View as RSS news feed in XML
Copyright © 2012 Corel, Inc.. Terms of Use | Privacy Policy