Er zit vanaf 6 Dec. een schone Windows installatie op na een foute update van Windows. Ik was juist alles opnieuw aan het installeren. Ik heb alles van Studio 18 er ook af gegooid. Op hoop van zegen weer een install gedaan. Maar weer hezelfde. Melding met succes geinstallerd,l maar het programma start niet door.Ik ben ook met Corel bezig, maar die kunnen ook niet helpen.
Ik moest van Corel een winaudit bestand draaien en als Htlm opsturen. Heeft iemand hier iets aan? Het is te groot om als bijlage hier toe te voegen.
Ik heb ook aan Corel gevraagd of ze willen controleren of er een fout in de download zit van Pinnacle studio 22 ultimate.
In mijn systeem zitten geen fouten. Dit is opgelost.
Ik wil proberen een proefversie van versie 23 te installeren. Kijken of die het wel doet. Alleen kan ik die nergens downloden.
Als die het wel doet dan zit het probleem in de download van Pinnacle studio 22 ultimate. Kan iemand dat misschien Contoleren.
Met 19 jaar ervaring met Pinnacle en veel mensen geholpen te hebben met videobewerking snap ik er geen Jota meer van.