Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

S14 crash door Titel-editor

Last post 11-07-2009, 2:44 by R.bakker. 27 replies.
Page 2 of 2 (28 items)   < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  •  11-04-2009, 21:59 351622 in reply to 351553

Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: S14 crash door Titel-editor

R.bakker:

Dat is mooi dat het werkt!Smile hoef je geen andere kaart aan te schaffen.

Echter denk ik dat de ATI drivers niet alleen samen werken met het besturings systeem en drivers van de kaart, maar ook hangt het "denk ik" af van je moederboard.

Praten we over 64 bit of 32 bit besturings systeem? 

Wat ik zelf denk is dat het probleem meer zit in de oudere hardware van ATI en hun nieuwe drivers. Omdat ATI hun drivers meer universeel maken zal het voor de nieuwere kaart geen probleem zijn. Aangezien dat de ontwikkeling van kaarten net zo snel gaat als de software (programma's), loopt dat gelijk op. Daarom ook minder of geen problemen met de nieuwe kaarten. Juist de wat oudere kaarten hebben de meeste problemen, zoals ik met de X1950 GT. toch alweer 2 tot 3 jaar oud.......Crying

Is jammer dat er geen reactie komt vanuit Pinnacle........

•  11-05-2009, 2:40 351672 in reply to 351622

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: S14 crash door Titel-editor

Mijn systeem is 32 bit. dacht een upgrade te doen naar 64 bit maar zie hier het voordeel niet van in.Heb wel 4 Gb. werkgeheugen waarvan een 32 bitsysteem maar 3 ziet.Ook heb ik een dualboot met 2 maal windows7.Eentje dient voor het gewone werk en de andere windows 7 is enkel voor videobewerking.Staat enkel Studio 14 op en Magix videodeluxe 15.
  •  11-07-2009, 2:44 352162 in reply to 351672

Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: Re: Betreft: S14 crash door Titel-editor

Dan kan daar het verschil in zitten, ik draai 64bits systeem. Wat betreft de drivers... ik heb zowel oude als nieuwe drivers geprobeerd!  Maar misschien dat je gelijk hebt, alleen snap ik niet dat een software ontwikkelaar hier niets mee doet. Ik heb toch 120 euro moeten betalen voor hun software en als het dan niet werkt dan kan je niet terug! Zou vreemd zijn als ik een auto kocht en ik kon niet terug als hij niet werkte... maar zo werkt dat nu eenmaal bij software heb ik al door. Hun hebben geen probleem, jij wel.

wama:
    Mijn systeem is 32 bit. dacht een upgrade te doen naar 64 bit maar zie hier het voordeel niet van in.Heb wel 4 Gb. werkgeheugen waarvan een 32 bitsysteem maar 3 ziet.Ook heb ik een dualboot met 2 maal windows7.Eentje dient voor het gewone werk en de andere windows 7 is enkel voor videobewerking.Staat enkel Studio 14 op en Magix videodeluxe 15.

Page 2 of 2 (28 items)   < Previous 1 2
View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid | Digidesign | M-Audio | Sibelius

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy