Forums
in > Search
Welcome to Pinnacle Systems - Forums Sign in | Join | Help

Afstandsbediening van PCTV kaart werkt niet

Last post 05-14-2008, 9:03 by Frank_Pinnacle. 4 replies.
Sort Posts: Previous Next
  •  05-06-2008, 8:56 170154

Afstandsbediening van PCTV kaart werkt niet

Ik heb afgelopen week een PCTV kaart van pinnacle aangeschaft voor in mijn PCI-slot. Nu heb ik het probleem dat mijn afstandsbediening niet werkt! De TV optie enz. werkt gewoon naar behoren, alleen mijn afstandbediening niet. Zou iemand mij kunnen helpen?

Alvast vriendelijk bedankt!

Groeten bob

•  05-07-2008, 1:17 170646 in reply to 170154

Re: Afstandsbediening van PCTV kaart werkt niet

Heb je het IR-ontvang station op de PC aangesloten? Zo ja - kan de afstandbediening er 'verbinding' mee maken?
  •  05-10-2008, 9:14 173149 in reply to 170646

Kuusje:
    Heb je het IR-ontvang station op de PC aangesloten? Zo ja - kan de afstandbediening er 'verbinding' mee maken?

Ja die heb ik er op aangesloten. Hou maak ik dan verbinding met die IR ontvanger?

•  05-13-2008, 10:37 175165 in reply to 173149

Het lampje van het ontvangststation moet knipperen wanneer je de afstandsbediening gebruikt. Als dat niet het geval is moet je dichterbij gaan zitten en/of de batterijen vervangen.
  •  05-14-2008, 9:03 175700 in reply to 170154

Je kunt controleren of de afstandsbediening zelf wel signaal geeft door het apparaat op de lens van een digitale camera (mag ook een telefoon zijn) te richten en op een toets te drukken.

In het display van de camera moet je dan de led van het apparaat kunnen zien oplichten.

Controleer ook of je de de laatste versie TV Center Pro hebt geinstalleerd en installeer deze indien nodig.

Updates to TV Center Pro

View as RSS news feed in XML
About Us | Contact Us | Support | Dealer Login | Store Locator
Avid Technology, Inc. brands:
Avid |  Digidesign | M-Audio | Sibelius | Sundance Digital | Alienbrain | Softimage | Medéa

©2007 Pinnacle Systems, Inc. All Rights Reserved.All trademarks and registered trademarks are the property of their respective owners.Site content and product specifications are subject to change.  Privacy Policy |  Terms Of Services |   Environmental Policy